Alapfogalmak, általános információk

Mit jelent az affiliate rendszer?

Az Affiliate rendszer, más néven marketing partnerprogram egyfajta bevétel megosztás az online hirdetők és médiatulajdonosok között. A médiatulajdonos hirdetéseket helyez el a honlapján, amellyel segít értékesíteni a hirdető termékeit, új regisztráló felhasználókat vagy olyan potenciális vevőket küld a hirdető honlapjára, akik később vásárolni fognak. Cserébe a hirdető jutalékot fizet előre egyeztetett feltételek alapján. A partnerprogramban nem csak az azonnali, hanem a későbbi tranzakciók után is jutalékot kap a médiatulajdonos partner. A rendszerben a jutalék 60%-a a médiatulajdonost illeti.

Mit jelent a PPA típusú hirdetési forma, milyen előnyei vannak?

A rövidítés mögött a Pay Per Action angol kifejezés van, amely azt jelenti, hogy akkor látunk pénzt a megjelenő hirdetésből, ha a felhasználónk az adott oldalon egy meghatározott cselekvést végrehajt, feliratkozik egy hírlevélre, regisztrál vagy terméket illetve szolgáltatást vásárol. A hirdetésre kattintó látogató tehát végigjár egy, a hirdető által meghatározott útvonalat, mely végén egy olyan oldal jelenik meg (pl. kizárólag egy űrlap kitöltése vagy vásárlás lebonyolítása után megjelenő köszönő, visszaigazoló lap), mely betöltődésével egyben az akció sikeres végrehajtását, és a jutalék kiszámlázhatóságát is jelzi. A PPA előnye a PPC-vel szemben, hogy csak a tényleges tranzakciók után kell a hirdetőnek fizetnie.

Mire jó az affiliate.hu rendszere?

Az affiliate.hu segít a médiatulajdonosoknak és a hirdetőknek, hogy egymásra találjanak. A hirdetők elhelyezik a kampányaikat a rendszerben, beállítják, hogy milyen premizálást tudnak kínálni az oldalaknak. A médiatulajdonosok kiválasztják a célcsoportjuknak és az üzleti érdekeiknek legmegfelelőbb kampányokat. Az Affiliate.hu rendszere a partnerek közötti kapcsolat kialakulását, működését biztosítja és statisztikai rendszerével segít a pontos elszámolásban.

Milyen előnyökkel jár az affiliate használata a hirdetők számára?

  • Az affiliate marketing egy igen költséghatékony hirdetési forma
  • Az affiliate rendszer a termékeinek vagy szolgáltatásainak egyre növekvő és folyamatos megjelenést eredményez, amit nem kaphat más hagyományos hirdetési technikákkal.
  • Ingyenesen regisztrálhat rendszerünkben
  • A csatlakozáskor feltöltött egyenleg a kampányok során felhasználható, megosztható
  • Válogatott minőségi webhelyeken futtathat egyszerre kampányokat
  • Az affiliate rendszerét használó médiatulajdonosok köre folyamatosan bővül
  • A program működtetése minimális kockázattal jár, mivel csak a tényleges tranzakciókért kell fizetnie.
  • A sok bejövő link jelentősen javíthatja a weboldala helyezését is a keresők listáiban, ami további látogatókat jelenthet
  • A hirdető dönthet, hogy Átkattintás (PPC), Felhasználói regisztráció, jelentkezés, érdeklődés (PPL) vagy Vásárlás, megrendelés (PPA) alapon jutalmazza a médiatulajdonosokat.
  • A hirdetőknek nincs szükségük külön marketing büdzsé elkülönítésére, az értékesítési jutalékokat a konkrét vásárlásokból fizethetik.
  • Korlátlan mennyiségű kampányt indíthat, korlátlan mennyiségű kreatívval.
  • Tetszés szerint választhat a jutaléktípusok között. A tapasztalatai alapján a számára legkedvezőbb összegeket választhatja.

Milyen előnyökkel jár az affiliate használata a médiatulajdonosok számára?

  • Médiatulajdonosként mások termékeit fogja értékesíteni és ezért jutalékot kap a bevételből
  • Az affiliate rendszeréhez ingyenesen, bármiféle kötelezettség nélkül csatlakozhat mint médiatulajdonos
  • Válogatott, minőségi kampányokat futtathat bannerhelyein
  • Annyi weboldalát és annyi hirdetési felületét, – eszközét vonhatja be a rendszerbe, amennyit szeretne.
  • A kampányok közül azokat választhatja, amely az ön számára a legjövedelmezőbb és látogatói érdeklődési körének megfelelő.
  • Amennyiben nincs kedve vagy ideje a folyamatos ellenőrzéshez, beállításhoz, az Affiliate Brókerre is rábízhatja magát.
  • A különböző kreatív típusokkal, akár új hirdetési formákat is alkalmazhat az oldalán.
  • A hirdetői jutalék 60%-a Önhöz kerül.
  • Olyan cégek hirdetéseit is elhelyezheti oldalán, akikkel eddig nem került kapcsolatba.

Hol jelennek meg a hirdetéseim?

Az Affiliate.hu rendszeréhez folyamatosan újabb és újabb médiatulajdonos partnerek csatlakoznak. A médiatulajdonosok két lehetőség közül választhatnak, vagy kiválasztják azokat a kampányokat, ami tetszik nekik és a látogatóiknak vagy az úgynevezett Affiliate Bróker helyezi el oldalaikon a hirdetéseket. Ön a rendszerben azt tudja nyomon követni, hogy hány médiatulajdonos fűzte be az oldalába az Ön kampányát és azokon milyen eredményeket ért el.

Regisztráció

Hol regisztrálhatok médiatulajdonosként?

http://affiliate.hu/mediatulaj/regisztracio linken elérhető a regisztrációs adatlap, ahol az utasításokat követve töltse ki a megfelelő mezőket.

Milyen csatlakozási feltételek vannak a hirdetők tekintetében?

Bármely cég, jogi személyiség vagy magánszemély is megjelenhet a hirdetőink között. A regisztráció során megadott adatokat ügyfélszolgálatunk ellenőrzi. Amennyiben az adatok megfelelnek a feltételeknek, a rendszerünkben létrejön az Ön hirdetési fiókja.

Magánszemélyként nem üzleti vállalkozásban üzemeltetem az oldalam. Szükséges a regisztrációhoz céggel rendelkeznem?

Ahhoz, hogy valaki médiatulajdonosként használja a rendszert nem szükséges céggel rendelkeznie, de a jutalékokat csak számla ellenében tudjuk kifizetni.
Kérjük, töltse ki a regisztrációs adatlapot! Fontos, hogy az adatok pontosak legyenek és minden kérdésre válaszoljon. Az Affiliate.hu rendszeréhez történő csatlakozás elbírálás alapján történik. Jelentkezését és adatait ügyfélszolgálatunk 24 órán belül ellenőrzi és létrehozza az Ön médiatulajdonosi fiókját. Amennyiben igényli a rendszer használatában munkatársaink személyesen is segítséget tudnak nyújtani.

Elfelejtettem a jelszavam

Amennyiben elfelejtette jelszavát, a belépő doboz alján kattintson az elfelejtettem a jelszavam linkre. A regisztrációs e-mail címének megadása után egy kódot küldünk Önnek, melyet be kell másolnia a megadott felületre. Ezután automatikusan beléphet és akár meg is változtathatja a jelszavát.
Ha a regisztrációs e-mail címet is elfelejtette, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@affiliate.hu címen vagy az +36 1 782 8292-es telefonszámon!

Elfelejtettem, hogy milyen e-mail címmel regisztráltam a rendszerben

Amennyiben elfelejtette a regisztrációs e-mail címet, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@affiliate.hu címen vagy az +36 1 782 8292-es telefonszámon!

Visszautasították a regisztrációmat. Mi ennek az oka?

Amennyiben Ön Hirdetőként regisztrált a visszautasításnak több oka is lehet. Elképzelhető, hogy ezekkel az adatokkal már történt korábbi regisztráció. Lehet, hogy a megadott cégadatok és cégjegyzékszám nem illettek össze. Abban az esetben, ha nem kapott megfelelő választ az elutasítás okairól, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@affiliate.hu címen vagy az +36 1 782 8292-es telefonszámon!

Amennyiben Ön Médiatulajdonosként regisztrált, az elutasítás oka hibásan megadott weboldal url, már létező regisztráció vagy nem megfelelő tartalom lehet. Abban az esetben, ha nem kapott megfelelő választ az elutasítás okairól, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@affiliate.hu címen vagy az +36 1 782 8292-es telefonszámon!

Pénzügyek

Mennyibe kerül az Affiliate.hu rendszerének a használata?

Az Affiliate program felépítési díja hirdetők esetében nettó 200.000 Ft (set up díj), amely összeg a feltöltött egyenleg mértékének függvényében hirdetési jutalékként is felhasználható.
Médiatulajdonosként ingyenesen használhatja a rendszert, semmiféle kötelezettséggel nem jár.

A Google Adsense-sel többet kereshetek.

A regisztrációból és vásárlásból kevesebb van mint átkattintásból. Ezért jó, hogy a rendszerben szabadon kiválasztható, hogy melyik kampányok jelenjenek meg az oldalon. Pár nap után kiderül, hogy egy adott kampány megfelelő mennyiségű pénzt hoz-e a konyhára. Amennyiben olyan kampányokat választ amelyiknek a látogatói összetétel miatt magasabb lesz az átkattintási aránya, úgy a megjelenésekre jutó bevételei is magasabbak lesznek.
Ezenkívül az is fontos, hogy új eszközöket, felületeket is bevonhat, új hirdetési formákat is kialakíthat az oldalon. Ilyenek például a dinamikus dobozok, a szószponzoráció, az eDM kiküldés vagy akár a linkgyűjteményben elhelyezhető link, de használhat popup és popunder megoldásokat is

Tagja vagyok már sales housenak. Nem tudok csatlakozni.

Az affiliate hálózata nem sales house, hanem egy hirdetési rendszer. A programunkhoz történő csatlakozás nem sért semmilyen sales house-zal történő megállapodást. A hirdetések párhuzamosan futhatnak az oldalain.

Amennyiben nem találta meg kérdésére a választ, kérjük írjon ügyfélszolgálatunknak!